Küçük bir ilçede görev nedeniyle yaşamaktayız. Devlet hastanesine gidiyordum.Doktorum şansıma çok çok iyi bir doktor. 40+3 te doktor kontrolüne gittim böyle su gelmesi gibi bir şey olduğundan direkt bebeğin suyuna bakar mısınız dedim.o da ölçümlere bile bakmadan suyu söyledi hemen kaldırdı doğuma alıyoruz dedi. Doğumhaneye saat 10.00 ‘da girdim. Akşam 19.00’a kadar suni sancı verdiler. Nst de 100 çıkan sancıyı ben hissetmedim. Defalarca sancı göründü nst de ama hiç hissetmedim. Daha sonra doktor geldi ebeler bilgi verdi. Doktor doğum sandalyesinde suyumu patlattı. Tekrar NST ye bağladılar sancılar bu kez daha düzensiz göründü. Bebeğin kalp atışı 110 a kadar düştü. Doktor ameliyeta alıyoruz bebek kakasını yemeden hızlıcasezaryene alıyoruz dedi. Hızlıca sezaryeNe gittim saat 19.45 civarıydı sanırım. Doktor ameliyat hemşiresine şu ilaçtan yapılacak dedi hemşireler o ilaçtan yok bu var dedi doktor nasıl yok falan diye baya kızdı. Sonra işine devam etti. Daha sonra narkoz yapıldı alt taraf uyuşturuldu. Küçük kesi atmaya başladı doktor. Ben acıyı hissettim (sanırım doktorun dediği dışında kullanılan ilaç sebebiyle böyle oldu) doktor minik bi kesi daha attı yine acıyla kıvrandım. Doktora nolur devam edin ben dayanırım diye bağırdım orada bir yerden yine iğne yapıldı komple uyuşturdular. Çocuğum doğduğunda ilk hiç ağlamamış herkes korkmuş. Daha sonra ağlamış. Onu hızla götürmüşler. Ben de bir 10 dakika kadar sonra ayılmışım rüyamda öyle kötü şeyler gördüm ki. Uyanır uyanmaz bebeğim nasıl diye ağlamaya başladım iyi değil mi doğru söyleyin diye ağladım. Herkesin eline koluna sarılıp bilgi istedim. İyi iyi diyenlere yataktan kalkıp sarılmaya çalıştım 🙈tabii yapamadım. Eşim çok güzel bir kızımız oldu çok güzel bir şey diye elinde çiçekle geldi. Doğumhanede de Ameliyata giderken de ameliyat çıkında ve servisteyken eşim herkese o kadar yalvardı ki herkesi ikna edip yanımda bulundu. Oda iki kişilikti hasta yakınlarından hastalardan izin aldı. Ve hep yanımda durdu. Çocuğumuza kavuştuk. Herkes çok ilgiliydi. Bebek hemşiresi eğitim hemşiresi ebe hemşireler yardımcı hemşireler ameliyathane hemşireleri doğumhane hemşireleri hepsi çok çok iyilerdi. Her biri ayrı ayrı yardımcı oldu. Bebeğin kimliğine kadar her şeyi hallettik hastanede. Sigorta girişini yaptık bebeğin. Devlet hastanesi deyip geçmeyin doktor ve hemşireler çok önemli. Bizim tek sıkıntımız pis tuvaletler eksik temizlik personeli, çalışmayan hasta yatakları yetersiz çarşaf ve battaniyeler gibi fiziki hastane yetersizliğiydi