acemihamile7 Merhabalar benim mide yanmam hiç geçmiyor. Gaviskon şurup kullanıyorum ama o bile kesmiyor artık sizin kullandığınız başka şeyler var mı :( 22 haftalık hamileyim
NESLIHAN_ acemihamile7 benim de geçmezdi leblebi süt ile biraz bastirirdim şurup içerdim idare ediyordum. Leblebi deneyin biraz iyi geliyor
Esranr95 acemihamile7 merhaba aynı durum bendede var gebelik reflüsü deniyor geceleri boğazım ağzıma geliyor doktoruna söyle ilaç veriyor ve erken saatte yemek yemelisin geç saatlerde yersen yandın yağlı baharatlı şeyler çok yapıyor bir aydır aynı sıkıntı bende var akşamları yemezsem bi nebze rahat ediyorum
Beyzaylc Şurup süt vs. Hepsi yetersiz gelmişti. Hamileliğimin son 3 ayını ayva yiyerek geçirdim anında kesiyor kabuklu şekilde yiyin dua edersiniz ☺️