Evet Kızlar Bende Hep Doqum Hikayemi Buraya Yazmak İstiyordum ve Buqune Kısmetmiş 🙏39 Haftalıkken Doktoruma Randevum Vardı Sabah Kontrole Gittim Nst’ye Baqlandim Hiçbir Sancım Yoqtu Doktor Doquma Daha Var Sancıların Yoq Ama İstersen Suniyle Doqumu Baslatirim Dedi Ama Ben Kabul Etmedim Eve Gittim Akşam 22:00′da Sancılarım Başladı Ama Çok Aqrili Deqildi Fazla Takmadım Sancimi Evde Çekmek İstedim. Eşim Doqu Görevinde Bi Yandan Eşimle Konuşuyorum Bi Yandan Sancılarımin Sıklasmasini Bekledim Ve Saat Gece 02:00′da Sancılarım Sıklaşmaya Başladı Eşimin Arkadaşına Yazdım Eşiyle Gelip Beni Hastaneye Goturduler Önce Tedbir Amaçlı Devlet Hastanesine Gittim Alttan Muayene Etti 4 Santim Acikliqin Var Dedi Ve Yatış Verdi Hemsireyle Konuşup Kendi Doktoruma Gideceqimi Söyledim Ve Doktoruma Haber Verdim Hastaneye Gittim Yatişım Yapıldı Tekrar Çatı Kontrolüne Alındım 5 Santim Olmuştu Acikliqim Odaya Geçtim Suni Sancı Verdiler Tam Oo Esnada Doktorum Geldi Doktoruma Sancım Var Zaten Suni İstemiyorum Dedim Tmm Deyip Suni Sancı Vermediler Doktorum Tekrar Çatı Kontrolüne Aldı 7 Santim Olmuştu Artık Sancılarım Git Gide Arttı Dayanilamayacak Bir Hâl Aldı Odaya Geçtim Doktorum Hadi Masaya Doqumun Birazdan Başlar Dedi Doqum Masasına Gittim Doktorum Tekrar Çatıma Baktı Ve Ardından Bebeqimin Kafası Göründü Ve Doquma Alındım.2 Dakika İçinde Kızım Doqdu Zaten 🥰 Saat 05:30′da Kızım Doqdu 🥰Sonra Dikişlerim Atıldı Ve Yavruma Kavuştum 🙏 Benim İçin En İyi Olan Şey Suni Almadan 1-1 Buçuk Saat İçinde Kendi Sancimla Kızımı Doqurmak 🙏🙏🥰🤗Eve Gectik Ertesi Günü Kızımı Kontrole Götürdüm Ateşi 39.7 Olmuştu Doktor Fazla Beslenemediqi İçin Atesinin Ciktiqini Söyledi Ve Kızım 3 Gün Küvezde Kaldı Ama Coqq Şükür Şuan İyiyiz Evimizdeyiz 7 Günlük Olduk 🤗🥰🙏Darısı Tüm Bekleyen Annelerin Başına İnşallah Hepiniz Saq Saqlim Evlatlarınızı Kucaklariniza Alırsınız Allah’ım Bana Ve Tüm Annelere Evlat Acısı Göstermesin İnşallah Bebek İsteyen Tüm Annelerin Kucakları Boş Kalmaz İnşallah 🙏🙏🥰🥰🤗🤗