Hanımlar normalde iri göğüslüyüm 85-90 beden sütyenlerim ilk ve ikinci trimestere kadar bir şey yoktu göğüslerim her zamanki gibiydi dolgun ama son trimesterde 35+4 haftalığım 2-3 haftadır göğüslerim sinmiş, yumuşacık olmuş içi bomboş gibi zayıflamış, küçülmüş aksine süt için şişmesi ve dolgunlaşması gerekmez miydi? Bu durumu yaşayan var mı? Neden böyle olmuş olabilir, sorun mu var?