yagmur_s bizde de içiliyordu evin içinde badana yaptık, koltukları yıkadık odadaki tüm eşyaları sıcak su ile sildik, tül perde camlar temizlendi öyle gitti koku. İş sadece koltuk silmekle bitmiyor maalesef. Birde artık balkonda bile içiliyor olsa ağzını çalkalamadan kimse girmesin odaya. Üstümüze siniyor yine odaya giriyo kokusu. Kendimde kullanıyorum ordan biliyorum.