YelizKoray canım bende de o haftalarda oluyordu hatta ara ara halen kramplar giriyor geceleri bacagima baldırlarıma falan o an kramp girdiginde ayaklarınızı öne geriye dogru oynatın çok ise yarıyor bide eger magnezyum icmiyorsanız magnezyum icin oda hafifletiyor biraz doktoruna söyleyin size verecektir.