Kramptan sonra şimdide dişimin alttarafinda damagım çok fena şişti kızlar anlam veremiyorum hep Benimi bulur bu dişten bıktım hayır hergün fircalayan birisiyim asla macunsuzda yapamam şişlik niye olur ki çok canım yaniyo resmen nasıl geçer kızlar lütfen yazın