Myssrblgn Smyyblstr ilk gebeliğimde bio oil kullandım çok küçük bir çatlağım var sadece serçe parmak kadar. Bu gebeliğimde de bio oil kullanıyorum ama bunun yanında golden rose gülbirlik vazelin aldım çok kuru hissettiğim zamanlarda da vazelin kullanıyorum. İnşallah çatlamam 😂
Zeynep0806 Smyyblstr ben badem yağı ve dalinin avakadolu vazelinini kullanıyorum henüz bir çatlağım yok
ahmetinoznuru Zeyyyn ben de yeni başladım olanları farketmemişim😑 daha önceden de kilodan dolayı çatlaklarım vardı çünkü. Umarım bundan sonra olmaz günde bi defa mı kullanıyorsunuz
Kevser616161 Zeyyyn Ben onu kullanıyorm şuan ama çatlağım var ve devam ediyor bacaklarım çqtlamaya 😔 Her gün sürmüyor 2 3 günse vir sürüyorm
NaimeYilmaz Happy Mom tarafından en çok tercih edilenler listelenmişti. Göz atabilirsiniz🥰 https://ty.gl/cx4b817atw
Ozge-Can Incıa mother care her duştan sonra kullanıyorum , gün içinde bebek yağı ile nemlendiriyorum .
akszsyd Badger balm soğuk sıkım badem yağı kullanıyorum 6 aylığız henüz çatlağım yok inşallah hiç olmaz🤲🏻😂
Begumergun Striacare jel kullanıyorum hemde badem yağı. Önemli olan markası değil nemli tutman hep ıslak olmalı hiç kurumamalı
Tuaesug NurGulmek hangi renk olanı kullanıyorsunuz bi sarı var birde pembesi birde günde kaç kere kullanıyorsunuz
Hakiko Tuaesug şu an sarı olanı kullanıyorum daha önce diğerini kullanıyordum diğeriyle çok fark yok gibi geldi bana
Mercan28 annelikyolculugum22 bende hindistan cevizli yağ karışımı aldım tüylenmem oldu sendede oldu mu
Hakiko Smyyblstr bio oil 👍🏻 Geçen ay kırmızı çizgiler oluştu göbek bölgemde hemen kullandım yatıştırdı ve geçti
ezgi0901 Smyyblstr mustelanın çatlak kremini aldım onu sürüyorum arada bir ama genel olarak kantaron yağı sürüyorum
akszsyd Marziye_BAZ Bende öyle bir durum olmadı aktarlardan alınan ürünler belki tüylenme yapıyordur ama benim aldığım soğuk sıkım %100 orjinal badem yağı hiç sıkıntı yaşamadım çok memnunum😌