derya_erz LeonunAnnesi benim 31 haftalık hamileyim hala daha kaşınıyorum ve tüm vücudum kaşınıyor bı sure sonra sivilce gibi yara oluyorlar
sherlock LeonunAnnesi benim göbeğim kaşınıyordu sadece sonra çatlamaya başladım sanırım ondandı. Ama sizinki uyutmayacak düzeydeyse bi doktora gidin kolestaz belirtisi olabiliyormuş kaşıntı. Geçmiş olsunn :)
Busradogann LeonunAnnesi vücudumuz kuruyor derimiz büyüyor normal bı süreç bol bol nemlendirmek lazım
LeonunAnnesi derya_erz benimde öyle acaba alerji mi oldum dedim ama sadece kaşıdığım yerlerde var minik minik yaralar ☹️ Çok kötüyüm geçmiyor da kaşıntı uyutmuyor bile
Basakcim derya_erz merhaba benzer durum bende de var acaba fotoğrafını yüklesem bakar mısınız sizinde bu şekildr mi https://imgyukle.com/i/o33gyt
derya_erz LeonunAnnesi ben son 1 buçuk haftadır artık kasinmaktan olucem gibi oluyorum sürekli ılık suyla yıka vücudunu sıcakta durma daha cok kasinirsin canim
LeonunAnnesi sherlock döküntü var olmasa kolestazdan şüphelenicem de :( muhtemelen benim de çatladığındandır çok çatladım ve devam ediyorum çatlamaya çatlayan yerler kaşınıyor. Neyle dindiricez bunu çaresi yok mu acaba :(( kaşınmak çok zor ya
derya_erz LeonunAnnesi Amin inşallah kuzum doktora gittiğinde doktoruna soyle enzimlerine safra tuzlaina baksın karacigerden gwlme kaşıntı olabilir
Ayozbntrk Aynı sorunu bende yaşadım doktora gittim. Üroderm Lipo 10 diye bir krem verdi. Bana çok iyi geldi. 20. Haftada kaşınmaya başlamıştım 23. Haftadayım hala kullanıyorum. Doktorunuza danışıp krem alın derim. Başka türlü geçmiyor.
derya_erz Basakcim benimde böyle başlamıştı sonra yayılıyor kasimamana dikkat et kasidiginda önce sıcak su dokmussun gibi kasidigin yer kızarıyor sonra sivilce gibi oluyor
Bebegim000 Mutlaka kan testi yaptırın ve karaciğer enzimlerinize baktırın gebelik kolestazı olabilir ki çok riskli bir durum ihmal etmeyin