Blge1 33.haftadan selamlar geceleri yatınca bebiş daha çok hareket ediyor bazen o kadar sert tekmeliyorki dayanamayıp oturuyorum merak ediyorum yatınca dahamı rahat oluyolar acaba yoksa sıkışıyolarmı rahatsızmı oluyolar 😂
Elfgrcn Blge1 daha rahat olduğu mutlu olduğu için öyle oluyormuş sen bide gel 38.haftayı gör😂 dışarı fırlayıvercekmiş gibi hissediyorum bazen 😂🤓
Ezgii0 Blge1 biz erken başladık o zaman. 22 haftalığız ben uykuya geçerken kıpır kıpır, gece lavaboya kalkıyorum yine aynı şekilde 🙈 30 larda ne oluruz bilmem 😇
Zeynepensar Biz ayakta iken sallandıkları için uyurlarmış otururken ve özellikle yatatken sakin bi ortam okdugu için öylelermiş bizde de aynı sıkıntı war ama 2 gündür hiç uyumuyo sanki çünkü bende uyuyamıyorum 31 haftalıgız
Askpare Zeynepensar merhaba bende 30+4 yakın sayılırız sizce ev temizliği ve bebek kıyafetlerini yıkama felan kaçıncı haftada yapıp hazırlıklar bitmeli ilk gebeliğimde ister istemez bir stres oldum geç kalırsam die:)
Eylulannesi80 Askpare bebek kıyafetlerini bence riskli bir gebelik süreci yoksa 34. Haftada hazırlanmalı .
Askpare Eylulannesi80 suan için çok şükür herşey normal ilerliyor ozaman çok acele etmeme gerek yok cevap için teşekkürler 🤗🌺
MerveeAlp Kipirtidan dolayı uyuyamayıp zombiye dönen ana kişisi başlığı görerek yoruma geldi:) 38 bitiyor 39a selam çıkıyoruz ama uykusuz tabi:)