3,5 sene önce 7-8 saatlik sancının sonunda normal doğum yaptım acısı çok farklı hiç bişeyle kıyaslanamaz ama bebek doğana kadar sonrasında kuş gibi hafifliyorsunuz:) 5-6 dikişim vardı biraz zorlandım ilk günlerde ama sonrasında geçiyor tabi ki normal doğumdan memnun kaldım bende sezeryan olamam diye düşünüyorum ama şimdi ikinciye hamileyim bebeğim ve benim için en sağlıklı doğum şekli hngisi olacaksa rabbim onu nasip etsin ille de şu demiyorum 🥰