Elizanali İyi akşamlar arkadaşlar 🥰 38+3 ten selamlar 🥳 Sessiz sessiz forumdakileriii okuyanlardandım bende ama merak ettim daha önce meryem ana otu kullanan faydasını gören nasıl kullanıldığını bileenn varmı acaba ? Şimdidennn cevaplarınız için çokk teşekkürler ❤️
guzelbebegimmmmm Elizanali ben ilk doğumda kullandım. 2 saatte 10 cm açılmam oldu kendi sancımdı. Çok çabuk ilerledi. 2. Gebeliğim şuan. Hastane çantama ekledim bile. Son 1-2 hafta kala bi şişeye dualarını okuyup çantama ekleyeceğim. Sancım geldiğinde otu suya koyucam, okuduğum suyu da eklicem içine inşallah
Zeynepz Elizanali ben kullandım sancılarım vardı hastaneye gitmeden evde koydum dua okuyup çıktım 10.30da 14.30da doğum yaptım ve ilk doğum elhamdülillah.eşime eve git sudan çıkar demiştim doğumdan sonra gittiğinde tamamen açıkmış çıkarınca eski haline döndü
zeytinkiz Elizanali Ben kullandım ✋😄 İlk dogumumdu 4 cm acıklık olunca suyum geldi sancım başladı hemen suya koydum ayetel kürsi inşirah suresi fatiha ihlas naz Felak aklıma ne geldiyse okudum. Yanımda refakatcı anneannem vardı oda tesbih cekti okudu sürekli 3 saatte dogurdum. 2. Ikınmada cıktı bebeğim 😄 ama onun faydası mı bilemem ben inanarak yaptım.
WOW Sancılarınız başladığında suya attığınız takdirde otun açıldıkça doğumu kolaylaştırdığı ve sancıları dindirdiği söyleniyor. Ne kadar doğru bilmiyorum fakat deneyenler işe yaradığını söylüyor. Denenmesinde bir sakınca görmüyorum. Özellikle psikolojik açıdan gebelere destek olduğunu düşünüyorum.
Elizanali WOW Haklısınız psikolojik olarakta faydası olur sonuçta inanarak yapılan birşey ☺️ cevabiniz icin tesekkur ederim❤️
aysebeyza Benim çevremde kullanan ve faydasını görmeyen kimse yok valla bende aldım kullanacağım inşallah. Sancıların başladığı an suya koyacaksın bide duaları var onları okuyacaksın o ot açıldıkça senin de rahmin açılıyor ve kolaylaşıyormuş doğumun. Ama doğumdan sonra otun sudan hemen çıkarılması gerekiyormuş sebebini çok bilmiyorum
Rukiyemrv guzelbebegimmmmm gerçekten çok mantıklı bende o sancı ile nasıl okurum duaları diye düşünüyordum bu aklıma gelmemişti bende böyle yapayım fikir için teşekkürler 🥰🌸 bu akşam yapayım hatta
Elizanali guzelbebegimmmmm Bin kere maşallah insallah 2.de oyle kolay olur ❤️ Onceden okuyup koymakta mantikliymiss 🤔
Msl_ege guzelbebegimmmmm bozulabilen bişey mi ? 22 haftalık hamileyim de ben doğurana kadar o da olur 50 lira . çıktığımda alıp koysam durur mu acaba hiç görmedim . bş bakayım nasıl bişeymiş googleden
guzelbebegimmmmm Msl_ege hiç bozulan bir şey değil. 5 yıl önce oğlumda kullandım. Sonraları çok arkadaşıma verdim onlar da kullandı. Tekrar hamile olunca geri istedim arkadaşımdan. Zaten bitki ot gibi bişey fotoğrafına bakınca anlarsınız. Karman çormandır dalları. Yavaş yavaş açılır suda. O açıldıkça sizin de açılmanız ilerler. Arada bi o sudan yudum içilir açılma ilerlesin diye. Tadı falan yok normal su.
guzelbebegimmmmm Mervepera 1 yasin, 1 fatiha, 1 felak, 1 nas, 3 ihlas suresi. Bu kadar. Bazıları meryem suresi de okuyor ama ben kitapta araştırdığımda yazmıyordu okumadım onu. Kitabın adı; Her anneye lazım
SerraveAnnesii guzelbebegimmmmm Bizim okumamız şart mı yanımızdaki insan da okuyabilir mi ? Annem olacak yanımda o suya koyup okusa olur mu acaba?
Elizanali Zeynepz Maşallahhh ❤️ Bende kayınvalidem ve anneme bıraktım birer tane sancım başlayınca onlara demeyi dusunuyordum koyun diye insallah 2 tanesi 2 kat hizli açar😂❤️