Kızlar buzun üzerine ayağım kaydı düştüm. Elimin üstüne düşmeye çalıştım bı yerime birşey olmasın diye ama kalçamı da vurdum. Elim hâlâ acıyo başka biryerim acımıyor. 7 haftalık hamileyim birşey olmuş mudur? Kanamam ağrım falan yok. Düşseydi hemen kanama olur muydu