Nursenaglbtn 4 kilo üstü normal doğum yaptım , bebeğim yüz geliş olduğundan ve son anda hızla ilerleyen doğumdan dolayı kordona da dolanıp omzu takıldı brakial pleksus zedelenmesi yaşadı , doğum fotoğrafçısı olduğumdan doğduğu an yapması gereken refleksleri yapmadığından anladım sorun olduğunu , bulunduğum şehirde çocuk nörolojisi Yoktu en yakın Bursa da vardı doktorum dikişimin çok olmasına ve izin vermemesine rağmen doğumdan 8 saat sonra imza atıp nasıl Bursa’ya gittiğimi anlatamam , ömrümün en zor 3 ayını geçirdim , ağlamaktan bayıldığım anlar bile oldu . Şükür sonunda iyileşti mucize dedi doktorlar ama hasarlı kalması %95 idi ömrü boyunca çok büyük zorluk çekecekti . Eğer doktorunuz kiloda kesin emin ise ve ilk doğumunuz ise önemli olan sağlıkla doğması emin olun 2. Doğumu normal yapan çok kişi var çevremde . Sağlıkla kavuşun inşallah