Kızlar iyi akşamlar hepinize bu hafta doktor kontrolüm vardı 26 haftalık hamileyim doktorum şeker taramasına gerek yok sende de şeker çıkmaz dedi ama aklıma takıldı sizce yaptırsam mı
Not kiloma göre uzun boyluyum yani zayıf sayılırım o yüzden sende çıkmaz dedi doktor sanırım