zehradem1 Merhaba hem kedim hem köpeğim var. İlk doğumumda oğlumu eve getirdiğimizde kopegimizden hiç sakinmadik hatta hastaneye getirdi eşim bahçede tanistirdim ☺️ kediler biraz daha kıskanç olduğundan onu hemen odaya sokmadik. Bebeğimizi yanına götürdük, kokladı, ayaklarına süründü. Anladık ki zarrar vermeyecek sonrasında hiç sakinmadik. Ayak ucunda uyudu. Bir yanı kedi bir yanı köpek büyüdü oglumuz. Şimdi ikinci geliyor. Bunda da sakinmayacagim. Sadece ilk günleri için çok tüy sorunu olmaması adına ikisini de tras ettirmiştim l. Çok rahat ettik tras ile.