Kediannesiiii96 Kızlar dikisimde açılma olmuş moralim çok bozuldu. Hafif bı yanma ve kaşıntı hissettim eğildim baktım ve ufak bı delik dikişin bir kısmı açılmış başına gelen oldu mu. Bu arada 22 gün oldu sezaryan olali
Sutlac09 Kediannesiiii96 bence açılamaz ya kanadı mı. Benimde öyle delik gibi bir şey var ama ben delik olduğunu hiç düşünmemiştim. Büyük ihtimal öyle dikilmiştir.
Kediannesiiii96 Mor_papatya_ ben 3. Günümden beri ayaktayım ağır kaldiramadim ama her işimi yaptım kendim bu yüzden olur mu bilmiyorum. Doktoruma resmini attım şimdi. Başına gelen oldumu ne yaptılar merak ediyorum.
Kediannesiiii96 Sutlac09 yok kanama yanma hissettim eğildim baktım delik var parmak ucu büyüklüğünde sizinde mi öyle oldu
Mor_papatya_ Kediannesiiii96 Dikkat edin biraz dinlenin ilk üç gün falan yatıp dikişlerin birleşmesi lazm çok kötüye gitmez umarim🙏🏼
Sutlac09 Kediannesiiii96 evet ya delik gibi sanki dikerken orayı fazla koymuşlar içine gibi. Hala öyle 10 aylık oldu bebeğim. Benimkide yanıyordu ama ben normal sanıyordum. Siz bi gidin doktora belki normal değildir.
Kediannesiiii96 Momquenn içten kapanmıştır büyük ihtimalle yoksa kanama yaşardım ama şuan oldu bu olay bilmiyorum ilerler mi
Kediannesiiii96 Sutlac09 dümdüz dü.orasi yoktu bu dikiş yerim de ortalara doğru olmuş bu inşallah birşey çıkmaz ya
Kediannesiiii96 Momquenn dikkat etmez miyim bunun üstüne artık. Bide çok mutluydum her işimi yapıyorum diye demekki herşeyi yapmak iyi değilmiş.
Herding_1433 Kediannesiiii96 benim de doğumdan 5 gün sonra kaşıntı ve sızlama oldu 1 su pardağına yağın sulu kanamam oldu hemen hastaneye gittik dr bazen sezeryandan sonra böyle şeyler olabiliyor sıvı toplanabiliyor demişti dikiş kolay kolay açılmaz ayrıca açılsa kanaması durmaz çok geçmiş olsun yine de dikkat et
Elfcm Kediannesiiii96 benimde aynisi oldu 1 aylikti hatta cocuklar baticonla temizledim ve antibiyotik merhem vardi elimde cocuklarin göbegi düşünce biri problemliydi doktor vermişti düzenli onu sürdüm. Doktor kontrolünden sonra başıma geldi benimde bir daha gidemedim de kendim o şekilde geçirdim. Hic oturmadim yatmadım. 3 ay oldu hala ağır birşey kaldirsam ağrıyor tabi.
2bebe1gebe Kediannesiiii96 benimde 2.haftamda okuşmuştu sabah akiam pansuman yaptık evde doktorum dedi batikonmuydu adı onunla işte geçti düzeldi