Guldeen Normalden gözüm korkuyor ilk gebeliğin 38+4 dr sezeryan ayarlandı şuan 36+1 im Normal beklemelımıyım
elvaneylul Guldeen Valla ben doktrma bıraktım o da normalden yanaydi 40 haftaya kadar bekledk gelen giden yok dha başı aşağı bile inmems tehlikeliye giriyo sezryn günü vereyim dedi tamam dedm senin dokten ne diyo
Edanurkeles Her doğum farklıdır kişiden kişiye değişir kimisi normal yapıp çok rahat eder kimisi sezaryen de çok rahat eder siz hangisine hazırsanız onu yapın.Benim seçimim sezaryenden yana oldu 2 gün sonra dogumum var ☺️