Mrv1007 Annelik09 32+4, bulduğum her yerde uyumak istiyorum, canım hiçbir şey yapmak istemiyor, dışarı çıkmak istemiyorum. İnanılmaz bir ruh hali ama tek değilmişim onu görünce biraz motivasyon oluyor☺️
PamirMira Annelik09 33+3 ile aynı ben 😐 bugün psikolim bozuldu depresyondayım sandım. Sabah kahvaltı yerine bir bardak limonata sadece içtim öğlen de bir dilim sütlü tatlı eşimin zoruyla akşam 8 de dışarda yemeğe gittik. Çünkü üşengeçlikten yemek yapamıyorum yapmak da içimden gelmiyor yemek de. Telefonla arayıp sormam gereken insanlar var ona bile isteğim yok zorumdan arıyorsam konuşuyorum 3 buçuk yaşında oğlum var onunla zor bela ilgilenebiliyorum o da minımum düzeyde yani ahh ah niye böyle oldum ne zaman düZelirim hiç bilmiyorum 🙄
Cansuada24 Annelik09 yeni 33+0 oldum ama ben geceleri hic uyuyamıyorum sola yatsam solum saga yatsam sagım uyusuyor bazen kalkıp yatakta oturuyorum sabaha dogru 9 gibi bi uyku cöküyor kimse aramasa aksama kadar yatarım heralde 🤦♀️
KubraAydin Annelik09 Gece sıfır uyku sürekli uyanıyorum bi türlü dalamıyorum uykuya sırt ağrısı bel ağrısı çok oluyo gece uykusu alamadığımız için halsiz kalıyoruz 🥺
Annelik09 PamirMira bende ne yemek yiyesim geliyor.Ne birşey yapmak geliyor içimden.Sizin daha zor kolay gelsin😔