Selime28 Ya deliricem bi kaç gündür birden vücudumun farklı yerlerinde beliren 3 acili çizik sebebini bilmiyorum ne olur bunun gibi bisey yaşıyan varsa paylaşsın yoksa kafayı yicem dün kolumda boynumda bugün baldırında sebebini anlamiyirum
ceylann18 Selime28 ben de bi kaç hafta önce benim de bi acı hissettim aynada bi baktım iğneyle çizmişin gibi bi karış boyunda üç tane çizik var yeni uyanmıstim yatakta üstünde didik didik iğne aradim zaten iğnenin olması da imkansız yani hala anlam veremiyorum
MissMuso Selime28 benimde anlam veremediğim şekilde karnımda oldu dün hala duruyor. Sonuçta karnımı genelde koruyorum gebelikten dolayı bir şey sürtüp etmedi. Ama uzun bir çizik var sonradan fark ettim.
Selime28 Mehtapca06 hayır ya çatlak değil böyle iğneyle boydan boya cizersinya öyle bisey boynumda kolumda bugünde afedersiniz popomda oldu birden acıyla bakıyorum olmuş popoda çatlak olmazki bide çatlak gobi degil
Selime28 Rabia9522 söyle söylim sadece popo değil ve çıktığı yerde 3 şer tane cikiyo uzunlu kısalı valla başka şeyler düşünmeye başladım artik
Selime28 ceylann18 yemin ederim aynı ben gündüz oluyo aynı iğneyle çizilmiş gibi bide 3 tane çıktığı yerde 3 adet birden bi acı hissediyorum ve bakıyorum öyle olmuş benim 2inci hamileliğin gebel olarak çatlağın pek olmaz zaten ama bu çatlak gibi değil
Betulldd Selime28 ya inanmazsınız ama bu sabah uyandım popomda acı hissettim baktıgımda iğneyle çiZmişsiniz gibi alt alta 2 çizik , 1 çizikte aynı şekilde yüzümde. Tövbe estafurallah
ceylann18 Selime28 benimde ikinci hamileligim ilk defa başıma geldi zaten catlakla uzaktan yakından alakası yoktu sanki biri iğneyi tutmuş çekmiş gibiydi öğrenirseniz sebebini banada haber edin 😁
Selime28 Betulldd kaç haftaliksiniz ben 34+4yeni covit oldum doktor karantina bitince 1 hafta sonra gel dedi oyuzden gidemiyom yoksa gidicem hemde sorucam ama
Selime28 ceylann18 aynen bendede ilk defa oldu doktora gidene kadar devam ederse muhakkak sorup yazarim
ceylann18 Selime28 tamam canım o zaman pek umursamamıştım ta şimdi tedirgin oldum cilt sorunu gibi falan değil di pek benim ki kasıtlı çizilmiş gibiydi 🤷♀️🤷♀️
Cicibebe1 Bende de 2 gündür oldu igneyle felan çizilmiş gibi aynen durduk yere kendi kendine oldu canım ynınca baktım çizilmiş bacagımda kolumda felan var bende kaşıntıya yordum bilmiyorum artık 🙄