Amineninannesiii Kızlar selam benşm gibi olan var mı acaba ne yapayım doğum başlaması için hevesim kalmadı gerçekten artık gelsin istiyorum normal doğum istiyorum ☹️
Ymnzgr Amineninannesiii aynı durumdayım ptesi tam 40+0 ım acaba suniyle bşltır mı ptesi gidecm doktora. 41 i beklektse ben bekleyemiyecm artk sabrm kalmıyor sezeryan diyorm eşim istemiyor normale uygunsun bekle diyor
Amineninannesiii Sabahtan beri pilatesin üstündeyim bakalım kızçeler Allah bize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏 Husneeeeee Elfgrcn Ymnzgr Terspektif Maviideniz
Elfgrcn Ymnzgr normale uygunuz ama bi süre sonra oda tehlikeye giriyor ki bende 1 hafta daha bekleyip gitmeyi düşünüyorum sunş sancı sezeryan farketmez artık napalım
EsilaMiracAyazEren_Moms Amineninannesiii Ben iki bebeğimi de 40+3 te normal doğurdum. Bişey yapmadım şahsen günü ne zamansa o zaman dünyaya geldi ikiside. Acele etme yani bugün yarın doğar 😊
WOW Psikolojik anlamda rahatlaman çok önemli ayrıca pilates topu ile egzersiz, yürüyüş yapmak, hurma tüketmek, ananas yemek de doğumu tetikler.