Merhaba hanımlar biz şuan 32. Haftamızdayız kızımla dün gece ilk önce kendim fark ettim göbeğimin üst tarafında boşluk oluştu ve göbeğim aşağı inmiş bugün de neredeyse üç dört kişiden ben söylemeden aynı şeyi duydum hepsi göbeğin inmiş aşağı dikkat et iş yapma vesaire dediler üçüncü gebeliğim diğerlerinde bir iki hafta kala inmişti göbeğim aşağı ama varmı bu konuda bir bilginiz erken doğum olacak olabilir mi acaba ☹️ Salı günü randevum var bebek dönmüş mü onu da bilmiyorum