ozkurtzey Bamyacik ay bende beklıyım surda bende ıkıncıye doguracam sezaryan hemde ay ınşallah gelır yaaa
Minnaksercecik Bamyacik kişiye göre değişir sanırım ama usanmadan emzirmek lazım yetmediği yerde ara öğün olarak verebiliriz mama ben oğluma öyle yaptım sarılık olmasın diye
user124578 Bamyacik benimde ilkinde 3. Gün gelmişti acaba yine geç mi geliyor bende çok merak ediyorum
Hayalcinar En çok merak ettiğim 3 gün sonra gelmisti şimdi yine sezeryan olacağım 33 haftaligim göğüslerim yine boş çok endişe ediyorum bende
Ela-Ege Benim ilk bebeğimde doğumdan önce geldi. Doğurduğunda emzirebilmiştim ama çok az geliyordu, yetmemişti. Şimdi 2. Hamileliğim umarım yine doğumdan önce gelir ☺️