Lierac ve Hindistan cevizi yagi kullanıyorum bugun 34. Haftamız doldu ve hic çatlağım yok. Biraz da bebek yağı kullandim. neden bilmiyorum beni kasindiriyor ama cok nemlendiriyor gercekten. Bence cok pahalı şeylere para vermeye gerek yok Hindistan cevizi yagi yeterli olur.