20 den sonrası çok hızlı geçti ve artık iyice ağırlaşmaya başladım. Bel ağrısı oluyo ara ara. Bide vajinanın üst kemiklerinde ağrı var sanki. Geçen hafta kontrole gittiğimde bebeğimin ayakları aşağıdaydı o yüzden idrara sık çıkma da oluyo. Sizde durumlar nasıl? Benzer ya da farklı şikayetleriniz var mı?