uzmezgulcan
Evet daha riskli olduğunu duymuştum, şimdilik benimde sakin ilerliyor bakalım sadece üstüme kocaman bir öküz oturmuş gibi iki adım atsam nefes almakta güçlük çekiyorum çok fazla kalp çarpıntısı nefes darlığı yaşıyorum bu durum beni oldukça yoruyor :( doktoruma sordum bu süreçte normal dedi. Artık hissetmek istiyorum bende şuan en sinir bozucu dönemdeyim🙈 sanırım hamile desen belli değil ama üstümde bir rehavet ki sormayın bir de ödem topluyor vücut hayırlısıyla karnım belirginleşse de rahat etsem görenler aaa kilo almışsın demese :)) allah size de hayirlisiyla evlatlarinizi sagliklica kucaginiza almayi nasip etsin❤️