Deletedmom434 Sanem01 benim hamilelik psikolojim daha berbat eşimi başka kadınla evlenirken rüyamda gördüm birde başka kadınla aynı yatakta gördüm🤦🏼♀️
FatmaAhmet Deletedmom434 normalden çok korkuyorum normal istemiyorum herkeste diyo normal düşün diye ama ben kendimş ona hazırlayamıyorum
Deletedmom434 FatmaAhmet daha önünde zaman var kuzum hazırlarsın kendini😊 evet normal doğum daha sağlıklı bende başından beri normal istiyorumda bakalım😂
Tugbamete FatmaAhmet benim doktorum öyle bi anlattı ki normal asla istemem bayılırım ölürüm diyen ben normal olmazsa doğurmam diyorum şimdi bunca insan doğuruyoda biz mi doğuramıcaz 😊
Tugbamete Sanem01 Bakayım o zaman yarın eşimede söyleyim uygunmuş fiyatı arada bakıyorum netten baya pahalı arabalar valla
FatmaAhmet Deletedmom434 evet en sağlıklısı o ama doğurmak değil de kesilmekten korkuyorum en azından ordan kesileceğine karnımdan kesilirim daha iyi diyorum 😂
FatmaAhmet Deletedmom434 ben kız olarak hiç düşünmediğim için şimdi sıkıntı çekiyorum ne koyacağım bilmiyorum erkek olsa hazırdı 😂😂
FatmaAhmet Tugbamete valla benim ablam doğum yaptı 26 saat sancı çekti ben hastanede yattım bulantı yüzünden doğuran kadınları gördüm yanıma getirdiler yani doğum yaptıktan sonra o yüzden çok etkilendim sanırım
Tugbamete Kızlar bide yatış pozisyonu sıkıntısı var benim soluma yatmaya hiç alışık değilim şimdi bide cuma günü tetanoz oldum kolumda hala ağrı var üstüne yatamıyorum sağa yatıyorum ama uyanınca kendimi hep sırt üstü buluyorum psikolojik olarak sanki sırt üstü yatınca bebek sıkışıyormuş gibi geliyor 🙈🙈
FatmaAhmet Tugbamete evet bende hep yüzüstü yatan bi insandım yada hep sağ tarafıma yatardım şimdi soluma yatmaya çalışıyorum ama bu sefer de uyuyamıyorum sırtım falan çok ağrıyor ne yapıcam bilmiyorum bu uykuyla başım dertte 😂