Hanımlar merhaba🌸 Hep soru soruyoruz bende bir öneriyle geldim bugün.15.haftalarda göbeğimde kaşıntı başlamıştı büyümeye başlıyor diye önemsemedim fakat küçük kırmızı kabarcıklar şeklinde yayıldı taa göğüs kenarlarıma kadar.Geceleri uyanıp uyuz gibi kaşınıyordum dayanamadım kadın doğum doktoruma söyledim cildiyeye git dedi.Cildiyeye gittim bana “Excipial Lipo %4 Emülsiyon(Yağ içinde su)” losyonunu yazdı,hamilesin başka bir şey yazamam doğuma kadar bunu sür dedi.Sağlık ocağındaki ebede has badem yağı al güzelce hergün sür dedi.23.haftamdayım ne göğsümde ne de göbeğimde kaşıntı kalmadı.Hergün losyonumu sürüyorum badem yağı,kayısı çekirdeği yağı,Hindistan cevizi yağı,kakao yağı hangisi elimdeyse onuda sürüyorum gündüz mis gibi oldu cildim.Losyon için doktora gitmenize gerek yok 10 tl bile olmayan farkla eczane veriyor.Belki bir faydam dokunur yazmak istedim🥰