Dilan1205 İyi akşamlar hanımlar biraz garip bir sorum olacak çekiniyorum da biraz açıkçası 27+3 olduk fakat bir kaç gündür genital bölgemde çok garip bir ağrı var içeri de değil üstteki etleri ağrıyor normal mi yaşayanınız var mı 😔
Extreme34 Dilan1205 benim de aynısı canım,bugün doktora gittim normal olduğunu söyledi.Birde sol dudakta şişme var varismiş o da.24+3 üm 1 aydır falan bu durumu yaşıyorum🤷♀️
Wonderful_mom Dilan1205 bende 26 haftaligim bahsettiginiz sey ordaki kemikse çatı agrisidir bemimde cok agriyor
Elifkc Dilan1205 az önce boyle bişey paylaştım. Bende 27.haftamdayim. Cok ağrıyor. Allah yardımcımız olsun.
Dilan1205 Extreme34 hadi ya çok geçmiş olsun ❤️ Bende anormal bir durum sandım benim komple şiş rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️
beyzaagbkl Bende aynı dertten muzdaribim normal değil genital bölge kenarlarından çok ağrı hissediyorum
Elifkc Dilan1205 çok hareketli mi sizinkide, bazen tekme atarken kendiliğinden çıkacak zannediyorum 😁