Songul42
Edbanne
fatmaozyon
AselinAnnesii
Gencanne01
Ozlemozlm
Ebrulikiz
Edbanne
YagizAsyaMom
Deletedmom0067
Ssr2561
Dyg34
bambumsu
Patito__
DilanKocc
DilanKocc
Kızlar hepiniz çok sağolun merak etmişsiniz anca yazabiliyorum,dün buraya yazdıktan sonra hemen acile gittim yaşadığım şehirde özel hastanede doğum doktoru nöbetçi yok mecburen devlete gittim,gitmez olaydım,1,5 cm açıklığım varmış durumu anlattım ebe herkesin içinde beni bi dövmediği kaldı,nasıl yaparsın diye,hemen doğumhaneye yatışımı verdiler ama sezeryan olacağım için ben ve eşim sıkıntı olmazsa eve gidelim dedik onlarda gönderdi,devletten çıkıp direk özele gittik,özeldeki doktorumu aradık açıklığına baksın dediler amnisure testi yapsın dediler suyum geliyormu diye,çok şükür suyum gelmiyormuş,açıklığım da 1,5 cm miş,doktorum eğer açıklığın tam olsaydı ve sen evde bilinçsiz bi şekilde ıkınsaydın bebek hazneye girer oksijen alamazdı dedi,çok şükür şuan bi sıkıntım yok doktorumun şehir dışından dönmesini bekliyoruz,hastanede yatmamı önerdi ama ben eve gelmek istedim,doktorum kesinlikle bi daha vajinana dokunma dedi çok ileriye gitmişsin o yüzden kafasının sertliğini hissetmişsindir dedi,şuan için sadece yatıp dinleniyorum,doktorum döner dönmez sezeryana alıncam,ama hala içimden o korku gitmiyor ya bişey yapsaydım bebeğime diye 😔