Kızlar Nst’de doğum sancısı kaç olmalı
Gule123 bende merak ettim bunun cevabını,🙂
Gule123 40 ve uzerı
Gule123 40 üstü düzenli bi şekilde
cyln_hnm benimki 50 nin üzerinde doktor sancın yok diyo