defnos Naturigin marka boya ile boyamıştım ben doktorumun onayını alarak. Doğal içerikli boyalarla istediğin gibi boyayabilirsin demişti 💖
Buseyllzr Benim doktorum 3.aydan sonra boyatabilirsin demişti ama ben boyatmadim dip boyası olduğu için direk tene temas ediyor diye korktum. 3.aydan sonra iyi havalandirilmis bir ortamda maske takarak bitkisel bir boyayla boyayabilirsiniz diyor doktorlar
Klcaysgl Benim doktorum izin vermedi ve saclarim da beyazlar var kendimi hiç iyi hissetmiyorum ama bebeğim için boyatamiyorum