Dmllale vücudun ağırlık dengesi değişiyor . artık halk arasında deriz ya ağırlaştım diye . normal yani bel ağrısı . extra bi durum eşlik etmiyorsa . bi de bebekte artık duygularını hissediyor sen gerilir sıkıntı yaparsan o da hareket etmez . tatlı bişeyler yiyip uzat ayaklarını uzan rahatlatıcı bişeyler dinle yada komik video aç izle :) sen rahatlayınca o da başlar tepiklemeye