Normal doğum olabilir sıkıntı değil demişti doktorum hatta 40. haftaya kadar bekledik. Bebeğin kilosu fazla göründü ultrason da doktor daha beklemeyelim destekli dogumu başlatalım suni sancıyla dedi beni dogum haneye gönderdi orda ebeler baktığında şişliğin cok fazla böle normal doğum olmaz dediler. Son iki gün benim hafif hafif ağrım vardı bebek baskı yaptıkça şişliklerim artmış doktor da kanamam fazla olabilir riske atmayalım dedi açıklığım ve sancım vardı ama direk sezeryan a aldı. Cok şükür sağlıkla dogdu. Doğumdan 40 gün sonra bütün şişliklerim bitti