Deletedmom_7156 39 haftalığım tansiyonum gayet normal ölçüyorum evde ama anlam veremedim şekilde gözümün önü kararıyor ve başım dönüyor 🙄 nedir nedendir bilen varmi
Edaeren Deletedmom_7156 16 haftalık hamileyim benimde aynı doktora söyledim hem kansızlık hem vitamin eksikliği çıktı sende doktora bı danış
Cicibebe1 Deletedmom_7156 Deletedmom_7156 Bendede oluyodu kan tahlili yaptılar kansızlık cıktı ondan büyük ihtimal kan ilacını 2 ye cıkarınca düzeldi
Selma_4701 Bende aynı durumu yaşıyorum tansiyonum şekerim herşim normal kansızlık çıktı ondan yaşıyormuşum bunları sizde baktırın çok önemli doğum öncesi
Deletedmom_7156 Selma_4701 Çok teşekür ederim aalinda herşeyim normaldi ama bilmiyorum hemen bi tahlil vermem gerek o zaman
Buseyllzr Bende 20.ci haftadayim 1 haftadır 3 kere aynı şeyi yaşadım birden elim ayağım boşalıyor tok olduğum halde soğuk soğuk ter boşalıyor çok kötü bir durum ama hamilelikte normal diyor herkes haftaya kontrolüm var gidince soracağım doktora bende 😔
Cicibebe1 Buseyllzr Bende 4,5 kez yaşadım bayılmaya kadar geldim ama dedigim gibi kansızlıkmış sebebi
Buseyllzr Cicibebe1 ben en son 2 ay önce kan verdiğimde doktorum kanın çok fazla dedi 3.aydan sonra kan ilacı bile vermedi anlamadım bende 🥺
Yesil_123 Deletedmom_7156 geçmiş olsun bende öyle olmuştum hatta şekerim çıkacak diye çok korkmuştum ama şükür çıkmadı vitamin ve kansızlık çıktı depolarım boşalmış vitamin iğnesi verdi doktor kendime anca öyle gelebildim