1Bayan Merhaba aklıma bir soru takıldı ben Almanya’da yaşıyorum 8+5 teyim 2 kez doktora muayeneye gittim alttan bakıldı. Ama hala kalp atışını dinletmedi doktor. Sorumu cevaplarsanız sevinirim iyi günler
Mercan28 Biz kalp atışını 6+1 de duymuştuk ama normal ultrasonla bakılmıştı böyle şeyler herkeste değişiklik gösterebiliyor kafana takma sakın bir daha gidişinde doktor dinletir hayatının en güzel sesini😇
1Bayan Mercan28 Teşekkür ederim insallah duyarız bir sonraki randevumuzda doktor hersey yolunda demişti bebeği gördüm fotoğraf da istemiştim bariz bir şekilde görünüyordu insallah sağlıklı şekilde kucağımıza alırız ❤️