Arkadaslar aslinda burasi gebelikle alakali bi platform ama kafam cok karisti kusurumu hos gorun . Bundan 10 gun once esime seker hastaligi tanisi konuldu hicbir belirti yoktu sadece fazla su tukettigi icin kontrol amacli girmistik hastaneye kan alindi sekeri 600 cikti normalde esim cok yemek yer meyve tatli icecekler gundelik hayatta fazla tuketirdi esim 110 kilo bu arada gobegi disinda goze batan bir yer yok vucudun da velhasil doktorumuz 4 farkli ilac yazdi seker tanisi koyuldu insuline gerek duymadi kullandik 10 gun surekli seker olcumunu yaptim aclik tokluk normal cikiyor ama ilaclari alinca hersey tepetakla oluyor . Dun baska doktora gittik alaninda iyi bi prof . Ilaclarin ikisini iptal etti arti unsuline baslatmak istedi simdi esim yemek sonrasi sekeri normal benimkiyle ayni ilac icince sekeri 70i goruyor dusuyor sonra ben onu sabitlemeye calisiyorum unsilini kullanmadik hala onuda kullaninca 20 30 olucak bugun baska bi doktora gittik o da kiloyu ver yeter diyor insulinlik durum yok diyor aksam yemek yedi ilacini icirmedim gozlemlemek istiyorun diye 116 cikti tokluk ilaci icmis olsaydi bu kez yine 60 70 olacakti burda bir yanlislik var farkindayim bu durumda ne yapacagim bilgisi olan var mi geceleri uyuyamiyorum stresten sancilaniyorum artik 😔