Kbrkbrr ne güzel ben de cam sakurada takipliydim detaylı ultrasonda sorun çıkınca perinatoloji takibine girdim 2 ay ama yer Sarıyer deydi. Çam sakurada perinatoloji bölümünde tekrar detaylı bakıldı o da kadın doğuma devam edebilirsin dedi ama oranın yolları berbat araba sıkıntısı çekiyorum o yüzden bı hssekiyi deniyim dedim.