Boncugummmm Yaşayan var mı.30 haftalgz Bebgmn hareketleri takip edyorum normal. Akıntyda beraber pembemsi akıntı geldi yine cok az. Dha gecen hafta bu yüzden acile gttm hersey normal deniliyor. Ne yacagm bn bu durumda artk şaştm kaldım
Loveis16 Boncugummmm Serklajla ilgili bilgim yok ama ben de 29 haftama giriyorum 24 ten beri ara ara kanamam oluyor çok farklı doktorlara gittim hiç bir sebebi bulunmuyor 🤷🏼♀️ Bıktım artık korkmaktan acile gitmekten
Boncugummmm Loveis16 😟bnde aynı inan dosyam bakn doktr ne cok gelmişsin bu lekelnme den dıyor bn anlamyorum. Ama enfeskyon war akıntı da baya oluyo bnce bu yapyor. Senınde Allah yardmcn olsun okdr zor ki leke görecem dıye korkyorm
Loveis16 Boncugummmm Enfeksiyon varsa senin ondandır muhtemelen benim enfeksiyonda çıkmıyor 😰 gerçekten tuvalete gitmeye korkuyor insan kan göreceğim diye.. Allah yardımcın olsun seninde inşallah sağ Salim alırız kucağımıza 🤍🤍
Boncugummmm Loveis16 var canm dıkkat etmeynce cok yükselıyor. Aynen birde sürekli bakma geregi duyuyorum😟Aminnn canım sag saglim hepmzde alrz hayrlısyla çok zorlu süreçlerden geçince gözümüz korktu iyce