Kızlar şu an 37+1 haftalığım yaklaşık bir haftadır çok özür dileyerek söylüyorum ishalim ve günde 3 4 kere tuvalete çıkıyorum bu da doğumun yaklaştığının belirtisi die okumuştum bir yerde benim gibi bu durumu yaşayan ya da bilgi sahibi olan var mı acaba