Buse27 Digumuma 3ay kaldı ilk gebeligim fakat cok korkuyorum hiç iyi şeyler soylenilmiyo ebeler hakkında çok korkuyorum korkumu nasıl yenebilir im
Anaadayi Benimde ilk olucak Eskişehir deyim sezeryan yapan doktor araştırıyordum Melih Paşaoğlu ismini çok ovmusler araştır istersen bı normalde acibademe gidiyorum