iscansedaomer Selam kızlar yurt dışında doğum yapmak isteyen anneler var mı ? Bunun için vize konusunda nasıl bir yol izlediniz? Almanız kolay oldu mu vize ?
tatliayminaninannesi iscansedaomer ben bulgarda doğum yaptım ama eşim Bulgar vatandaşı o yüzden vize almam kolay oldu. Hangi ülkeyi istiyorsun
Anisalenamom iscansedaomer Daha önce giriş çıkış yaptıysan olur inşallah neden olmasın çocuk üzeri oturum alırsınız eşinde sağlam bir iş buldumu kolay Allah’ın izniyle 🥰🙏
Tosuncukannesi iscansedaomer hangi ülkede doğum yapmak istiyorsanız o ülkenin konsolosluğunu arayın bence 😊
iscansedaomer tatliayminaninannesi Almanya istiyorum ve düşünüyorum sizce kolay olur mu vize işlemlerim ?
tatliayminaninannesi iscansedaomer vize işleri biraz uğraştırıcı ama kafaya koyup işlere başlarsan başarırsın bence 😂 gerçekten belgelerle bayağı uğraşmak gerekiyor. Amerika çok kolay vize veriyormuş ve bir kere vize verince 10 yıl geçerli oluyormuş diye duydum Amerika düşünmez misin 😂
_mucizem_ iscansedaomer Almanya bu aralar çok zor 🥹 Almanya’da yaşıyorum aile birleşim vizeleri bile şu an askıda 😞 Hollanda düşündünüz mü biraz daha rahat orası vize konusunda.
iscansedaomer tatliayminaninannesi ya şimdi bizim eşimin tarafı kayanın falan Almanyadalar hep o yüzden biz de orada yaşamak için çocuk üzerinden bir şeyler yapmak istiyoruz hem onun geleceği için hem bizim için bu yüzden Almanya seçtim vize işleri gerçekten uğraştırıcı şu an vizem var gitmiştim tekrar gideceğim şubatta ve doğum için tekrar eşimle gitmeyi düşünüyorum olursa inşallah bu yüzden Almanya 🥰😂
iscansedaomer Kamtug zor evet ama geleceğimiz için her zorluk mübahtır bu yolda dua edin annelerimiz 🤲🏻 Rabbim herkesin gönlüne kalbine içinden nasıl geçiriyorsa en güzel şekilde nasip etsin 🥰🤲🏻
tatliayminaninannesi iscansedaomer e daha önce gittiysen ve orda akraban varsa cok kolay halledersin korkma😅
Hamisko_ iscansedaomer merhaba sadece doğum için gidip doğumu orada yapıp sonra yine Türkiye’ye dönsek bebek için hak edişler oluyor mu bilginiz var mı?
1808_22 Hamisko_ iscansedaomer İngiltere’de daha zor çünkü vize ile geliyorsanız doğum yapsanız bile çocuk vizeli oluyor. Ama eğer oturumunuz varsa çocuk oranın vatandaşı oluyor
Zuuhl 1808_22 evet benim ingiltere turist vizem var . Acaba doğumu orda yapsam oturum alınabilir mi diye araştırdım ama yokmuş. Anne ya da babadan birinin oranın vatandaşı olup oturum izni olması gerekmiş bebeğin alabilmesi için
Seros3535 _mucizem_ Aile birleşim değil de mesela anne çocukla orda yaşıyorsa çocuk üzerine vize alımı daha Kolay diye duydum arada çocuk olduğu için dil kursuna da gerek yokmuş ozaman
Seros3535 iscansedaomer Merhaba bende aslen Almanya doğumluyum ve üç sene öncesine kadar orda yaşadım şu an konsolosluk olsun kağıt kürek işleri olsun çok zor randevu bile çok zor veriyorlar benim de bir işlemim vardı aylar oldu hala bekliyorum geri dönüş de sağlamıyorlar