Melisaakturk69 Adetime 2 gün var ve biraz once az bi acik pembe renkte akıntım oldu hamilelik belirtisi olabilirmi?
Kumral60 Melisaakturk69 canim kesin gebelige isaret diyemeyiz adet başlangıcında da lekelenme olabiliyor. Eger testin varsa sabah yaparsan cikar. Insallah hamilesindir canim.
Tgbabsra Melisaakturk69 olabilir ama adet e belirtisi olabilir ümitlenme hemen bekle bir kaç gün hala kanama gelmezse ümitlenebilirsin
deletedmom734 Melisaakturk69 açık pembenin ardından genelde adet söker üzmeyim seni ama:( yerleşme kanaması pembe olmuyor çoğu zaman Rabbim tez zamanda gönlüne göre vrrsin
Bsrsdf Benim de adetime bir gun kala bi kaç damla açık pembe akinti şeklinde olmuştu. Ama sen yine de bekle adetten önce de olabiliyor . 6 gün geçtikten sonra test yapmıştım. Allah gönlüne göre versin canım