_Minikbaby26_ merhaba kontrolüm bugündü aklıma geldi yazmak istedim geçen kontrolümde enfeksiyon idrar yolunca 17 di bu tahlilimde sadece bir hafta yaptım dut kürünü onamı bağlı tabiki bilemem ama ben yinede yazım dedim şuan 2 ye düşmüş son hafta bir hafta boyunca uyguladım ben hani gerçekten karı varmı die bakmak için aşırı su içtiğim bi haftada değildi çok şükür yükselmeden düştü sizde denersiniz inşallah yararı olur sizede