Eminedmr Arzu03 benim ilk gebeligim 16 da basladi hareket ama ben bebek mi anlamadim 18de cok net hissetmeye basladim
Merve-bulut @Arzu03 bende 11.haftadayım iki defa pıt pıt diye attı öyle gaz sancısı ben hiç yaşamadım herkes gazdır diyor inanmıyolar 😂
Busradogann Bende 16. Haftadayim Dr gittiğimde hissetmeye başladın mı diye sordu bende valla bisiler hissediyorum pıt pıt gaz mi bebek mi anlamiyorum dedim bebektir dedi 🤷🏻♀️😄
Perayl Haftamda hissettim. İlk gebelik. Tıbben bebek min 350 gram olmadan bebeği hissedemezsiniz.. bebek o güce sahip olmuyor henüz