Selinayyy Kızlar ilaçla düşük yaptım kalp atışları olmadığı için sonra vakumlu kürtaj oldum kalınlık kaldığı için 3 hafta oldu kanamam devam ediyor böyle olunca kanaması bitip sonra hamile kalan varmi
Rookiexx Selinayyy 1 adet geçtikten sonra hamile kaldım vakumluda uzun süre korunmana gerek kalmıyor normal kürtaj olmadıgı için
Selinayyy Rookiexx ne kadar zaman sonra hamile kaldın canım bende ondan sonra 1 kere adet gördüm şuan çok yeni hamileyim umarım bir sıkıntı olmaz önceki gibi senin nasıl şuanda bir sıkıntı yok dimi
Rookiexx Selinayyy hemen 1 adet sonrasında hamile kalmıştım, sonra dış gebelik oldu ama birbirinden bağımsız durumlarmış benimki şanssızlıktı tabi umarım sağlıklı geçer hamileliğin
melekmommm Selinayyy hangi iğneyi vuruldun canım . Bende önce kürtaj oldum dünde metotreksat iğne vuruldum
Rookiexx melekmommm metotreksat vuruldum bende sonrası da kürtajda oldugu için 6 ay korunma çok geçmiş olsun
Selinayyy melekmommm İğne vurmadım canım ben alttan ilaçla dusurduler sonrada kalınlık kaldığı için vakumlu kürtaj oldum
RukiyeBerfu Bende vakumla kürtaj oldum doktor 3 ay hamile kalmamamı söyledi rahim kendine gelsin diye 3 ay sonra da hamile kaldım çok şükür