36+6 haftalık hamileyim. Sol böbrekte 12 mm genişleme var ve sol böbrekte hafif karartı oluşmaya başladı. Anne karnında hiçbir şekilde müdahale edilmiyor. Doğumdan sonra da bir süre kontrol edilecek. Genelde kendiliğinden geçmesi bekleniyormuş. Kendinizi boşuna üzmeyin, motive edin