Öncelikle 20 aralık doktor randevum vardı ve doktor 1 cm açılmam olduğunu söyledi eve geldim bacaklarımı açamaz oldum yürüyemez hale geldim gece 11de sancım oldu yalancı sancıdır diye pek üstelemedim sonra sancım yarım saattte bir gelince doğumum olacağını anladım belimi yumuşatmak için duş aldım sonra üstüne uyudum sancılar gelip gidiyordu sabah 7.30da leke geldi ve durmak bilmedi sancılarım sıklaştı 15dkda bir oldu hastaneye gelene kadar 10da bire düştü sonra 5 dk oldu tabi bu arada sancı gelince insan mahvoluyoorrr ağlamaktan helak olduum 12 de hastaneye geldim akşam 9 a kadar sancı çektim 2 cm açılmam oldu sonra epidural anestezi yaptılar sancım kesildii açılmam 9 cm oldu 15 dakikada. Sonra ıkın ıkın derken kızımı kucağımda bulduuummm 😍☺🤱🏽