hasan__esra Bebek zaten büyük bir koruma altında karnimizda, zamanla göbeğiniz iyice büyüdüğü için zaten istediğiniz pozisyonlarda yatamayacaksiniz o yüzden dert etmeyin şimdi zarar gelecek bebeğe diye. Tavsiye edilen ise sol tarafa yatmak, kan akışı rahat sağlandığı için 😊