kuzeymm ben a101den kiwi markasınınkini buldum. Eylül ekim gibi gelmiş zamanında ama bizim oradaki a101lerden birinde kalmış 120liraydı. Çiçek sepetinde 450lira gözüküyor. Manuellerden iyidir diyerek aldım. Ablam da e-bebeğin babyplus markasını kullandı ondan da memnunmuş.